Liderii afacerilor de mâine

“Cursul de Competențe antreprenoriale” – s-a impus ca standard internaţional recunoscut în domeniul studiilor economice. Acesta oferă posibilitatea de a dovedi cunoaşterea noţiunilor economice de bază relevante din punct de vedere practic, necesare în activitatea economică. Cursul de Competențe antreprenoriale include cunoştinţele obligatorii pentru gândirea şi activitatea antreprenorială.

Nivelul A: CUNOŞTINŢE DE BAZĂ

  • Obiectivele întreprinderii şi indicatori
  • Întocmirea bilanţului
  • Calculaţia costurilor
  • Drept comercial

Nivelul A include cunoştinţele de bază de natură economică. În centrul atenţiei se află înţelegerea celor mai importante obiective ale unei firme: rentabilitatea, lichiditatea şi productivitatea.

Nivelul B: PLANIFICARE ECONOMICĂ / BUSINESS PLAN

  • Plan de afaceri: baze şi metodă

  • Marketing şi vânzări
  • Planificare financiară / întocmirea bugetului / calculul rentabilităţii

Nivelul B include – pornind de la nivelul A – elementele economice necesare pentru participarea activă la procesele de planificare şi de adoptare a deciziilor în cadrul firmei – cu aplicarea principiilor economice.

Personalizat pentru învățarea rapidă

Acest curs urmărește formarea și perfecționarea unor profesioniști în domeniul afacerilor, plecând de la idei simple de afaceri și punerea în practică a acestora, ca urmare a cunoștințelor, deprinderilor și abilităților dobândite în cadrul acestui curs.

Acest curs urmărește formarea culturii antreprenoriale prin:

  • dezvoltarea abilităților de transformare a ideilor de afaceri în acţiuni concrete,
  • furnizarea tuturor informațiilor referitoare la mediul de afaceri și oportunitățile existente,
  • elaborarea unui plan de afaceri și implementarea acestuia,
  • derularea și dezvoltarea unei afaceri de succes.

Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru Competențe Antreprenoriale.  Examenul constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Extreme Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.

Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează și o adeverință cu valoare juridică în ultima zi de curs, conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia.

Acte necesare pentru prima zi la Curs Antreprenoriat

  • cartea de identitate (copie semnată de participant conform cu originalul)
  • certificat de naștere (copie semnată de participant conform cu originalul)
  • certificat de căsătorie / în cazul schimbării numelui de familie (copie semnată de participant conform cu originalul)
  • ultimul act de studii / minim studii medii (copie semnată de participant conform cu originalul).

Curriculum educațional

Vei invata si dezvolta calitatile necesare pentru a reusi sa te pozitionezi pe tine, pe afacerea ta si pe afacerea ta, astfel incat sa dobandesti avantaje competitive in orice domeniu vei activa.

Cursul de Antreprenoriat se concentrează pe insusirea în mod activ a notiunilor teoretice, astfel încât o componentă generoasă este dedicată punerii în practică a informațiilor acumulate. Se vor prezenta studii de caz despre afacerile care au suferit și motivele pentru care acest lucru sa întâmplat, elaborarea planurilor de afacere personalizate în funcție de domeniul ales de fiecare cursant, exerciții de gestionare a situațiilor dificile cu care se confruntă orice afacere mai devreme sau mai târziu, aplicarea strategiilor de negociere și multe alte exemple practice.

  • Ce este antreprenoriatul ? Cine este antreprenor ? Profilul antreprenorului
  • Antreprenoriat, creativitate și inovare. Topul firmelor inovativ e la nivel mondial. Tipuri de inovare. Antreprenoriat și decizii strategice. Analiza de oportunitate.
  • Motivația antreprenorială, competențele antreprenoriale, comportamentele antreprenoriale. Asumarea riscului în deciziile antreprenoriale. Analiza SWOT personală și de afacere
  • Înțelegerea mediului de afaceri (cunoaștere, cerințe , ciclu de viață). Structura piețelor, avantaje competitive, ciclul de formare – învățare, active principale și complementare, politici de “branding”.
  • Necesitățile piețelor, schimbări globale în oportunitățile de afaceri, definirea cerințelor de piață, satisfacerea cerințelor, poziționare și planificare strategică.
  • Modele de afacere, valoarea inovării, identificarea și valorificarea oportunităților, parteneriate, externalizarea serviciilor.
  • Care este diferenţa dintre planul de afacere, proiect şi studiul de fezabilitate?
  • Plan de afaceri (definire, alcătuire), planificarea vânzărilor, strategii de marketing, strategii de preț, alcătuirea previziunilor financiare, surse de finanțare.
  • Managementul inovării. Provocările inovării. Inovarea incrementală vs. inovarea radicală. Benchmarking în domeniul inovării. Cum se evaluează performanţa în inovare la nivel de firmă?
  • Calibrarea nevoilor hardware si software in functie de businessul tau
  • Software pentru project management
  • Software pentru partea financiar contabila, nivel basic (emitere facturi, rapoarte vanzari, evidenta plati clienti, furnizori)
  • Utilizarea Excel-ului pentru gestiunea primara a datelor
  • Servicii free de storage in Cloud: SkyDrive, Apple iCloud, Google Drive si Dropbox
  • Crearea unei sigle competitive.

Comunicare. Stiluri de comunicare in afacere. Transmite şi primeşte informaţii. Iniţiazã şi participã la discuţii în grup. Utilizeazã Internet şi poşta electronicã. Etica în afaceri. Conduita personală şi conduita în afaceri. Conflictul de interese. Confidenţialitatea

Promovarea brand-ului on-line

  • Site web
  • Etape de elaborare a unui site web de comerţ electronic.
  • Cum promovam website-ul
  • Reguli minimale de design
  • Social media
  • Reţele sociale: facebook, linkedin, google+, pinterest
  • Microbloging: twitter, cirip,
  • Cum să atragi clienţi prin campanii de e-mailing.
  • Modalități de deschidere a unei afaceri
  • Documente necesare pentru constituire firmă. Caracteristici – puncte forte, puncte slabe ale întreprinderilor mici şi mijlocii.
  • Înregistrarea sistematică a operaţiunilor economice şi financiare cu ajutorul conturilor. Analiza operaţiunilor economice şi financiare în vederea înregistrării lor în conturi
  • Întocmirea balanţei de verificare şi corectarea erorilor de înregistrare.
  • Mecanisme de finanţare europeană. Analiza principalelor documente cadru pentru implementarea proiectelor cu finanţare europeană. Elaborarea cererii de finanţare. Identificarea şi analiza nevoilor(problemelor). Definirea scopului şi a obiectivelor.
  • Alte programe de finanţare
  • Inventarierea patrimoniului unităţii lucrative. Întocmirea situaţiilor financiare.
  • Analiza riscului în activitatea antreprenorială. Insolventa-faliment (reglementari generale). Eşecul întreprinderilor mici şi mijlocii

Elaborarea unui plan de afaceri este coloana vertebrală a unei afaceri – veți invata cum să structurați și să aveți un plan de afacere pentru a avea succes. Cursul își propune să prezinte oportunitățile pe care un antreprenor trebuie să profite, dar și amenințările, interne sau externe, pe care trebuie să le gestioneze.

Abilități dezvoltate

Un om de afaceri de succes este un negociator feroce – vei invata cele mai bune strategii de negociere ce se pot aplica indiferent de situatie. De asemenea, unul dintre aspectele vitale pe care un antreprenor trebuie sa le stapaneasca este timpul – vei descoperi tehnici de management al timpului pentru a avea succes.

Gânditorul de afaceri James Allen a spus: “Gândurile dvs. precedente v-au adus în locul în care vă aflaţi astăzi. Mâine veţi fi acolo unde vă vor duce gândurile dvs. de astăzi.” Şi într-adevăr, la locul de muncă, calitatea modului de gândire determină calitatea câştigului.
De aceea, veţi fi bine pregătiţi să daţi întodeauna tot ceea ce aveţi mai bun.

Cui se adresează?

  • Celor care vor să inițieze o afacere;
  • Celor care au nevoie de certificare în vederea diferitelor finanțări europene sau naționale;
  • Celor care doresc înființarea unei societăți și vor să cunoască forma potrivită și implicațiile acesteia;
  • Celor care vor să dezvolte abilitatea de a pune în practică idei de afaceri;
  • Celor care vor să cunoască modul de organizare a timpului și activităților din cadrul firmei;
  • Celor care vor să cunoască lucrurile importante înainte de a începe o afacere și imediat ce au început-o;
  • Celor care vor să elaboreze un plan de afacere;
  • Celor care vor să identifice nevoile pe piața afacerilor;
  • Celor care vor să cunoască legislația specifică mediului de afaceri;
  • Celor care vor să dezvolte comunicarea cu asociații, partenerii de afaceri și angajații.

TUTORE DE CURS

GABRIEL
GABRIEL Trainer, Consultant managementul carierei
Motto: Timpurile se schimba, iar noi ne schimbam impreuna cu ele.
Despre mine:
Am o experienta de peste 17 ani in formarea si dezvoltarea echipelor de consultanta si vanzari. Sunt Trainer, Supervizor si Consultant in Cariera, certificat HOGAN Assessment (HPI, HDS si MVPI – avizate de catre Colegiul Psihologilor din Romania) prin HART Consulting.
“Lucrul cu oamenii reprezinta intr-adevar o provocare. Mai toti avem joburi ce implica lucrul cu oamenii, insa responsabilitatea cu care dezvolti o relatie te obliga sa ai taria si determinarea de a fi alaturi de ei in drumul de il au de parcurs in dezvoltarea carierei lor.”
Specializari:
– Consiliere profesionala
– Comunicare
– Consiliere si orientare in cariera
– Training
– Managementul carierei si al talentelor
Experienta profesionala:
→ Fondator 4CAREER, WOMEN4CAREER si STUDY4CAREER
→ Conferinte nationale si internationale organizate de catre UPB-DPPD-CCOC
→ Autor al brosurii “Succesul in angajare – de la scrisoara de intentie la interviu”
→ Antreprenor, fondand 3 companii (LEARN&GO, Romartizanat si Perform Media).
Servicii oferite:
• Consiliere si orientare in cariera (managementul carierei)
• Supervizare pentru consilieri in cariera
• Consiliere individuala si de grup pe probleme legate de participari la interviuri
• Dezvoltare personala si profesionala
• Training

Alăturați-vă celor peste 10,765 Cursanți care s-au bucurat de educația LEARN&GO!

Devino parte a LEARN&GO pentru a-ți continua cariera și viața cu succes.

    Confirm că am fost informat/ă cu prevederile Termenilor și Condițiile site-ului www.learnandgo.ro și Termenii de Confidențialitate LEARN&GO si că mi s-a adus la cunoştinţă drepturile mele prevăzute în Legea privind protecţia datelor cu caracter personal si responsabilităţile mele privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Prin completarea acestui formular îmi exprim în mod expres consimţământul ca LEARN&GO să prelucreze datele mele cu caracter personal, care sunt oferite de către mine, in legătură cu trainingurile, evenimentele și cursurile pe care la organizează sau la care este partener, precum și să colecteze și să prelucreze datele mele pe durata cât sunt în baza de date și să asigure limitarea accesului persoanelor neautorizate.
    LEARN&GO a făcut modificări în sistem pentru a vă proteja mai mult siguranța datelor. Astfel, LEARN&GO respectă toate prevederile GDPR (General Data Protection Regulation - Regulamentul General privind Protecția Datelor).
    NU doresc să primesc informări periodice despre evenimentele LEARN&GO